07 март 2008

Обичам те.

Обичам те! Без теб не мога да живея.
Обичам те! Нима не ме разбра?!
Какво не бих дала да се слеят
за кратко време нашите тела...

Обичам те! Животът ми е скучен,
когато си далече ти от мен.
Обичам те! Ти не си само случай
във моя еднообразен ден.

Обичам те! Не мога да търпя,
когато знам, че си със друга.
Как да си представя таз жена,
че галиш, любиш и целуваш?!

Обичам те! От толкоз дълго време.
Обичах те! Преди и след това.
И исках ти да си за мене,
и да съм за тебе аз една.

Обичах те! Но времето ни грабна.
Живота ни въвлече в своя ритъм.
Обичах те! Любовта ни бе славна,
но искам само нещо да попитам.

Обичах те, а ти не ме разбра
и потъна там някъде в тъмата.
Ти мислеше, че това е игра
и хвана друга за ръката.

Но свърши вече таз игра -
след тебе непрекъснато да тичам.
Та питам те: любов ли бе това?
Но аз все още те обичам...

Няма коментари: